Thuáth dé
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Thuáth dé

Toen Brittanië de eilanden in nam......
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Het landgoed Harrowfield

Ga naar beneden 
5 plaatsers
AuteurBericht
de Ouden
Admin
de Ouden


Aantal berichten : 21
Registratiedatum : 03-10-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : In een boom in het bos

Het landgoed Harrowfield Empty
BerichtOnderwerp: Het landgoed Harrowfield   Het landgoed Harrowfield Emptydi okt 05, 2010 1:25 pm

Dit landgoed ligt aan de kust van Brittanië. Het is een mooi kasteel wat vriendschap laat zien. Helaas.... Dankzij de intrekking van Vrouwe Oonagh is het van binnen volledig in een dusitere sfeer gehuld. Laat je dus niet door de vormen misleiden want binnen is het een volledig duivelshol.
De vlaktes eromheen zijn uitgestorven en het ziet er dood uit. Het enige licht in dat gebied is het misleidende Kasteel van Harrowfield.

Terug naar boven Ga naar beneden
https://thuath.forummotion.com
Vrouwe Oonagh
Niveau 1
Vrouwe Oonagh


Aantal berichten : 35
Registratiedatum : 06-10-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : in je brein om je te hersenspoelen

Het landgoed Harrowfield Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het landgoed Harrowfield   Het landgoed Harrowfield Emptyza okt 30, 2010 10:57 am

Vrouwe Oonagh liep het kasteel binnen. Ze was weer thuis. Ze gebaarde naar de wachters dat ze Rosalyn door moesten laten. De wachters stapten naar achteren en bogen toen Vrouwe Oonagh langs liep. Ze had de mensen in Harrowfied voledig in bedwang.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.thuath.forummotion.com
Rosalyn
Niveau 1
Rosalyn


Aantal berichten : 31
Registratiedatum : 19-10-10
Leeftijd : 27
Woonplaats : ~

Het landgoed Harrowfield Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het landgoed Harrowfield   Het landgoed Harrowfield Emptyza okt 30, 2010 11:07 am

Rosalyn volgde Vrouw Oonagh tot ze door de wachters tegen gehouden wed. Maar toen de aan de kant stapten volgde Rosalyn de Vrouwe weer. Ze had het van buiten uit heet vriendelijk gevonden maar toen ze binnen kwam was het veel donkerder,eigenlijk stond dat haar meer aan dan dat hele lichte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Vrouwe Oonagh
Niveau 1
Vrouwe Oonagh


Aantal berichten : 35
Registratiedatum : 06-10-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : in je brein om je te hersenspoelen

Het landgoed Harrowfield Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het landgoed Harrowfield   Het landgoed Harrowfield Emptyza okt 30, 2010 12:30 pm

"Dit is mijn huis."Zei Vrouwe Oonagh en ze keek achterom naar Rosalyn. "En sinds vandaag ook het jouwe." Ze liep de eetzaal binnen."Wil je wat eten?" Vroeg Vrouwe Oonagh. Rosalyn was een van de eerste die vrijwillig bij haar was aangesloten.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.thuath.forummotion.com
Rosalyn
Niveau 1
Rosalyn


Aantal berichten : 31
Registratiedatum : 19-10-10
Leeftijd : 27
Woonplaats : ~

Het landgoed Harrowfield Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het landgoed Harrowfield   Het landgoed Harrowfield Emptyza okt 30, 2010 12:35 pm

Rosalyn keek rond. Ze vond het erg mooi en vond dat de Vrouwe een mooie smaak had. 'Euhm.. Nee dank je, ik heb net nog gegeten..' zei ze vriendelijk tegen de Vrouwe, hopelijk vond ze het niet erg maar Rosalyn was eerlijk en ze kon gewoon niet meer op.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sorcha
Niveau 1
Sorcha


Aantal berichten : 54
Registratiedatum : 05-10-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : In je kamer onder je bed

Het landgoed Harrowfield Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het landgoed Harrowfield   Het landgoed Harrowfield Emptyza okt 30, 2010 12:40 pm

Ik ben VRowue oONAGH HOOR MAAR HEB GEEN ZIN OM WEER TE SWITCHEN Xd


Vrouwe Oonagh knikte tevreden. Ze wou geen eten verspillen aan mensen die het toch niet op wouden eten. Het was goed dat Rosalyn eerlijk tegen haar was. Ze moest wel leren liegen tegen personen die zij niet was, maar dat zou nog wel lukken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rosalyn
Niveau 1
Rosalyn


Aantal berichten : 31
Registratiedatum : 19-10-10
Leeftijd : 27
Woonplaats : ~

Het landgoed Harrowfield Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het landgoed Harrowfield   Het landgoed Harrowfield Emptyza okt 30, 2010 12:45 pm

Understood..xD

Rosalyn knikte en keek de eetzaal rond. Ze vond dit er ook mooi uitzien. Ze keek even naar de Vrouwe en vroeg zich af wanneer de training zou beginnen. Rosalyn keek naar de Vrouwe en wachtte rustig af. Ze was blij dat haar vader haar eigenlijk alles geleerd had qua vechten en netheid zodat ze nietvoor schut zou staan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Vrouwe Oonagh
Niveau 1
Vrouwe Oonagh


Aantal berichten : 35
Registratiedatum : 06-10-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : in je brein om je te hersenspoelen

Het landgoed Harrowfield Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het landgoed Harrowfield   Het landgoed Harrowfield Emptyza okt 30, 2010 12:49 pm

"Oke laat maar eens zien wat je al kunt met het mom." Zei Vrouwe Oonagh en ze pakte een stoel. Ze ging erop zitten. Ze keek naar Rosalyn en wachte tot die iets zou doen. Hopelijk hoefde Vrouwe Oonagh niet zoveel meer te doen. Ookal was het ook wel leuk als Ze Rosalyn nog wel dingen moest leren.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.thuath.forummotion.com
Rosalyn
Niveau 1
Rosalyn


Aantal berichten : 31
Registratiedatum : 19-10-10
Leeftijd : 27
Woonplaats : ~

Het landgoed Harrowfield Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het landgoed Harrowfield   Het landgoed Harrowfield Emptyza okt 30, 2010 12:57 pm

Loki veranderde haar rode haar in gitzwart en ging zo vele kleuren af en maakte het lang en daarna heel erg kort. Haar ogen schoten telkens naar veschillende kleuren en haar nagels werden langer en korter. Haar lippen werden wat voller en roder en dunner en meer huidskleuriger. Ze vond het jammer dat ze nog niet veel meer kon.
Terug naar boven Ga naar beneden
Vrouwe Oonagh
Niveau 1
Vrouwe Oonagh


Aantal berichten : 35
Registratiedatum : 06-10-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : in je brein om je te hersenspoelen

Het landgoed Harrowfield Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het landgoed Harrowfield   Het landgoed Harrowfield Emptyza okt 30, 2010 7:00 pm

"Goed, goed! je kent de basis dingen van het mom." Zei Vrouwe Oonagh tevreden. Vrouwe Oonagh had nog nooit iemand gezien die nu al de basis krachten zo goed beheerste. "Kun je de vorm van je gezegd ook al iets aanpassen?"vroeg ze nieuwsgierig.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.thuath.forummotion.com
rabb
Niveau 1
rabb


Aantal berichten : 8
Registratiedatum : 29-10-10

Het landgoed Harrowfield Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het landgoed Harrowfield   Het landgoed Harrowfield Emptyza okt 30, 2010 8:03 pm

rabb kwam het land goed in gelopen, hij moest vrouwe oonagh hebben
Terug naar boven Ga naar beneden
Rosalyn
Niveau 1
Rosalyn


Aantal berichten : 31
Registratiedatum : 19-10-10
Leeftijd : 27
Woonplaats : ~

Het landgoed Harrowfield Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het landgoed Harrowfield   Het landgoed Harrowfield Emptyzo okt 31, 2010 12:33 am

Rosalyn keek even naar de Vrouwe. Eigenlijk had ze het nooit geprobeerd maar eens moest de eerste keer zijn dus besloot ze haar gezicht langzaam maar zeker puntig te laten aflopen. Rosalyn deed er langer over dan iemand die het goed beheerste maar na een paar minuten mocht het resultaat er toch wezen. 'De eerste keer dat ik dat doe..' zei ze rustig daarna.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sorcha
Niveau 1
Sorcha


Aantal berichten : 54
Registratiedatum : 05-10-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : In je kamer onder je bed

Het landgoed Harrowfield Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het landgoed Harrowfield   Het landgoed Harrowfield Emptyvr nov 05, 2010 11:45 am

Rabb... wil je alsjeblieft minstens 3 regels schrijven?

Vrouwe Oonagh knikte tevreden. Rosalyn beheerste alles Al erg goed. Ze was tevreden. "Ik zal je laten zien hoe het eruit zal zien wanneer je verder gevorderd bent. " Vrouwe oonagh veranderde haar gezicht van een klein jong meisje naar dat van een vrouw van 30.
Terug naar boven Ga naar beneden
rabb
Niveau 1
rabb


Aantal berichten : 8
Registratiedatum : 29-10-10

Het landgoed Harrowfield Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het landgoed Harrowfield   Het landgoed Harrowfield Emptyvr nov 05, 2010 12:21 pm

ja tuurlijk, sorry moet er nog even in komen Embarassed ps, let niet op mijn spellings fouten en foute zinsdelen ik heb dislectie

radd liep rustig door het kasteel,waar zou vrouwe oonagh nu kunnen zijn, eerst liep hij naar haar troonzaal maar daar was geen enkel leven te bekkenen, dan zou hij ergens anders moeten kijken en hij had een vermoeden waar ze kon zijn, en hij begon te lopen na een tijdje stopt hij bij een deur die hij binnen gaat en indderdaat daar stond vrouwe oonagh met nog iemand, en hij loopt de kamer in en buigt, sorry totik u stoor mijn vrouwe...ik wilde u mededelen tot ik niks heb kunnen vinden inverband de opdracht die u me gaf.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rosalyn
Niveau 1
Rosalyn


Aantal berichten : 31
Registratiedatum : 19-10-10
Leeftijd : 27
Woonplaats : ~

Het landgoed Harrowfield Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het landgoed Harrowfield   Het landgoed Harrowfield Emptyzo nov 07, 2010 12:02 am

Rosalyn keek vol bewondering naar de Vrouwe. 'Knap..' zei ze rustig voordat er een jongen binnenkwam. Ze bekeek hem even en deed uit gewoonte een stap naar achteren omdat dit niet haar zaken waren. Ze vroeg zich af wie de jongen was. Rosalyn keek rustig rond en speelde met een plukje haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sorcha
Niveau 1
Sorcha


Aantal berichten : 54
Registratiedatum : 05-10-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : In je kamer onder je bed

Het landgoed Harrowfield Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het landgoed Harrowfield   Het landgoed Harrowfield Emptyza nov 13, 2010 4:34 pm

Vrouwe Oonagh keek naar de jongen die binnen was gekomen. "Waarom heb je niet geklopt."Zei ze kil. Het was een van haar onderdanen, hij zou moeten weten dat Ze niet gestoord zou willen worden. "Wat was je opdracht?" Vroeg ze met nogsteeds een kille stem. Ze kon niet onthouden wie ze allemaal op weg had gestuurd. Kort keek ze even naar Rosalyn. "Sorry voor dit oponthoud." Zei ze met een soort van glimlach op haar gezicht.
Terug naar boven Ga naar beneden
rabb
Niveau 1
rabb


Aantal berichten : 8
Registratiedatum : 29-10-10

Het landgoed Harrowfield Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het landgoed Harrowfield   Het landgoed Harrowfield Emptyza nov 13, 2010 4:38 pm

het spijt me vrouwen, en ik moest aanwijzingen zoeken die naar iemand zouden leiden die informatie doorspeelt naar de ieren, maar elk spoor dat ik volgde liep dood, het enige wat ik weet is tot hij nooit lang op een bepaalde plek blijft vrouwen, zegt rabb beleeft hij wilde haar niet kwaad maken hij had al niet geklopt, en hij moest in zijn rol blijve
Terug naar boven Ga naar beneden
Sorcha
Niveau 1
Sorcha


Aantal berichten : 54
Registratiedatum : 05-10-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : In je kamer onder je bed

Het landgoed Harrowfield Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het landgoed Harrowfield   Het landgoed Harrowfield Emptyza nov 13, 2010 4:41 pm

"O ja. Dat was ook zo."Zei Vrouwe Oonagh. Nu herrinerde ze zich de jongen weer. Hij was veranderd sinds ze hem had weggestuurd. "Ik weet zeker dat je je best heb gedaan rabb. je bent een van mijn trouwste dienaren. Dit is Rosalyn." Zei ze en ze wees op Rosalyn. "ze hoort sinds vanmiddag bij ons."
Terug naar boven Ga naar beneden
rabb
Niveau 1
rabb


Aantal berichten : 8
Registratiedatum : 29-10-10

Het landgoed Harrowfield Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het landgoed Harrowfield   Het landgoed Harrowfield Emptyza nov 13, 2010 4:56 pm

rabb keek naar rosalyn, eengenaamt ik ben rabb, zegt rabb beleeft en knikt ter begroeting, dan kijkt hij vrouwe oonagh aan, mijn vrouwe kan ik nog iets voor u betekenen, vraagt hij aan haar zoals altijd als hij klaar was met een opdracht voor haar, en hij keek haar afwachtent aaan
Terug naar boven Ga naar beneden
Sorcha
Niveau 1
Sorcha


Aantal berichten : 54
Registratiedatum : 05-10-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : In je kamer onder je bed

Het landgoed Harrowfield Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het landgoed Harrowfield   Het landgoed Harrowfield Emptyza nov 13, 2010 4:59 pm

"Ja ik wil dat je de wachters en alle mensen die weten wie ik ben nagaat. Of zij misschien de doorspelers zijn. En niet alleen maar de mede magiërs." Vrouwe Oonagh was geirriteerd dat iemand haar misleidde. Dat iemand alles doorspeelde naar Ierland. Ze moest en zou weten wie het was !
Terug naar boven Ga naar beneden
rabb
Niveau 1
rabb


Aantal berichten : 8
Registratiedatum : 29-10-10

Het landgoed Harrowfield Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het landgoed Harrowfield   Het landgoed Harrowfield Emptyza nov 13, 2010 5:04 pm

is goed mijn vrouwe ik zal ze na kijken zegt rabb en kijkt vrouwe oonagh aan, en als ik die gene vind wilt u dan tot ik hem of haar meteen na u toebreng of wilt u liever zelf na die gene toegaan, vraagt hij dan, hij zou sochra een brief sturen tot hij voorloopig niet meer veel cantact zou op nemen alleen als het echt heel dringent was omdat vrouwe oonagh nu zo op lettent was en als hij gesnapt werdt wisten de ieren haar plannen niet meer
Terug naar boven Ga naar beneden
Vrouwe Oonagh
Niveau 1
Vrouwe Oonagh


Aantal berichten : 35
Registratiedatum : 06-10-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : in je brein om je te hersenspoelen

Het landgoed Harrowfield Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het landgoed Harrowfield   Het landgoed Harrowfield Emptyzo nov 21, 2010 10:16 pm

"Breng hem hierheen. Ik wil zelf met die verader afrekenen." Zei Vrouwe Oonagh kort af. Try was de enige die ze echt vetrouwde. Hij was de enige die haar altijd trouw was geweest. Toch wou ze hem niet laten merken dat ze zou veel vertrouwen in hem had.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.thuath.forummotion.com
Rosalyn
Niveau 1
Rosalyn


Aantal berichten : 31
Registratiedatum : 19-10-10
Leeftijd : 27
Woonplaats : ~

Het landgoed Harrowfield Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het landgoed Harrowfield   Het landgoed Harrowfield Emptydo dec 23, 2010 10:56 am

Rosalyn had rustig staan kijken. Ze speelde met een plukje van haar haren. Ze miste wat hier precies gaande was maar dat zou ze wel overleven. Ze had vriendelijk naar de jongen Rabb geknikt maar de Vrouwe had haar al voorgesteld dus deed ze dat niet opnieuw, daar nam ze eigenlijk de moeite niet voor.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Het landgoed Harrowfield Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het landgoed Harrowfield   Het landgoed Harrowfield Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Het landgoed Harrowfield
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Thuáth dé :: Het forum :: Brittanië-
Ga naar: