Thuáth dé
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Thuáth dé

Toen Brittanië de eilanden in nam......
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Pandora Aurelius Vlandir

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Pandora
Niveau 1
Pandora


Aantal berichten : 2
Registratiedatum : 27-10-10

Pandora Aurelius Vlandir Empty
BerichtOnderwerp: Pandora Aurelius Vlandir   Pandora Aurelius Vlandir Emptywo okt 27, 2010 6:13 pm

De basis informatie
Volledige naam: Pandora Aurelius Vlandir
Roepnaam/bijnaam: Pandora
Leeftijd: 17
Verjaardag: 22 December
Geslacht: Man
Geloof: Geen
Tradities: Pandora heeft geen tradities.
Bij welk rijk hoor je: Ierland

Het innerlijk
Karakter: Pandora is erg stil en praat niet veel. Als hij praat, dan praat hij omdat het nodig is of omdat iemand hem iets vraagt. Anders praat hij vrij weinig. Hij is gesloten, maar nadat je hem kent is hij een aardige zorgzame jongen. Hij is erg koppig en eigenwijs, wat hem veel in problemen brengt, maar kan soms erg gemeen over komen, omdat hij graag scheldt.
Relaties: Pandora is niet op zoek naar een relatie, maar wilt wel een langhoudende en valt ook op vrouwen.
Bijzonderheden aan karakter: Pandora kan in een keer heel fel uit de hoek komen als hij heel stil is. Daarmee kan hij mensen afschrikken.
Talenten: Pandora is erg goed in vechten.
Zwakheden: Pandora kan echt niet tekenen. Daar is hij echt heel slecht in. Als hij bijvoorbeeld een mens tekent, lijkt het meer op een boom.
Zwakke plekken: Pandora kan er niet tegen als iemand hem op zijn rug raakt. Die is heel gevoelig door een litteken. Geestelijk kan hij makkelijk uitgeschakeld worden met gedachten lezen.
Sterke punten: Pandora is erg snel en kan daardoor met snelle bewegingen zijn ondergang voorkomen.

Passies: Pandora vecht graag.
Afkeer/Haat: Zwakke mensen en alcohol
Verslavingen/genotsmiddelen: Thee

afkomst
Geboorte en/of woonplaats: Pandora is in de hoofdstad van Ierland geboren en woont er nog steeds in een klein maar gezellig huisje.
Familie: Pandora heeft alleen nog een broer en een zus. Zijn ouders zijn dood.

Het uiterlijk
Lengte: Pandora heeft de respectabele lengte van 1,84
Omschrijving haar: Pandora heeft zwart haar wat meestal warrig zit. Hij kamt het ook nooit.
Omschrijving ogen: Pandora heeft vrij smalle ogen. Ze zijn zwart.
Bouw van het lichaam: Pandora is erg lang, en heeft een gespierd lichaam, maar niet zo gespierd dat het een bodybuilder-lichaam is. Hij is lenig en erg snel.
Kledingstijl: Pandora kleedt zich stoer, met veel armbanden, kettingen en ringen, en draagt vrij donkere kleuren als bordeaux, zwart, donkerpaars, etc.
Uiterlijke kenmerken: Pandora is ijdel, maar alleen als je aan zijn haar zit. Het maakt hem niet uit wat hij aan doet, als het maar niet schattige dingen zijn.

Kracht: Liefde. Ookal is hij zo’n stoere scheldwoordmachine, hij heeft ook gevoelens!
Bijkracht: De elementen
Wapens: Pandora gebruikt veel messen, maar ook wel dingen die hij tegen komt, zoals kapotte drankflessen, vuilnisbakdeksels en van alles en nog wat.
Vechtsport: Jazeker. Pandora heeft vele vechtsporten beoefent en is er behoorlijk goed in.
Vechtstijl: Pandora is erg snel en moeilijk te raken, en daar maakt hij ook goed gebruik van.

Dier
Naam: Cheryl
Wat voor dier: Cheryl is een paard die hij veel gebruikt tijdens het reizen.
Uiterlijk: Cheryl is pikzwart met witte lokken in haar manen.
Innerlijk: Cheryl is precies het tegenovergestelde van Pandora. Ze is lief, zorgzaam, vriendelijk en open.

Extra
Verleden: Pandora herrinert zich niks van zijn verleden en weet alleen dat zijn ouders zijn gesneuveld. Door wat weet hij niet.
Overig: /

Plaatje: Pandora Aurelius Vlandir Tumblr_l9fxi4HOPh1qddxjto1_500
Terug naar boven Ga naar beneden
Sorcha
Niveau 1
Sorcha


Aantal berichten : 54
Registratiedatum : 05-10-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : In je kamer onder je bed

Pandora Aurelius Vlandir Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pandora Aurelius Vlandir   Pandora Aurelius Vlandir Emptywo okt 27, 2010 10:08 pm

Goedgekeurd. xD
Pandora.... vage jongens naam xD
het had nog wel iets uitgebreider gemogen maar toch wel geodgekeurd Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Pandora
Niveau 1
Pandora


Aantal berichten : 2
Registratiedatum : 27-10-10

Pandora Aurelius Vlandir Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pandora Aurelius Vlandir   Pandora Aurelius Vlandir Emptydo okt 28, 2010 9:47 am

Je weet hoe vaag mijn karakters zijn xD
En tja, wat wil je met sharona aan je hoofd die zeurt dat ik maar wat neer moet krabbelen xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Sorcha
Niveau 1
Sorcha


Aantal berichten : 54
Registratiedatum : 05-10-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : In je kamer onder je bed

Pandora Aurelius Vlandir Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pandora Aurelius Vlandir   Pandora Aurelius Vlandir Emptydo okt 28, 2010 11:57 am

OKe xD
weet je op GsM
denken ze dat ik een hacker ben er heeft iemand op mijn account allemaal hackers mailtjes verstuurd...
ik heb meteen mijn ww veranderd. zelfs feniks gelooft niet dat ik echt weer mezelf ben T-T
ik had iets van misschien wil feniks ook wel op thuath...
je bent wel goedgekeurd hoor Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Elliot
Niveau 1
Elliot


Aantal berichten : 21
Registratiedatum : 06-10-10

Pandora Aurelius Vlandir Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pandora Aurelius Vlandir   Pandora Aurelius Vlandir Emptydo okt 28, 2010 5:34 pm

OMG! D:
Waarom word jij toch de hele tijd gehackt he? Het is niet normaal!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Pandora Aurelius Vlandir Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pandora Aurelius Vlandir   Pandora Aurelius Vlandir Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Pandora Aurelius Vlandir
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Thuáth dé :: Jouw personage :: Hoe zit dat? :: jouw personage beschrijving-
Ga naar: